مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 آبان 1400 ساعت 13:552021-11-13سياسي

شهرسازی مدرن باید بر پایه آرمان شهر اسلامی باشد


رییس دانشگاه آزاد اسلامی اراک گفت: آرمانشهر اسلامی مکانی است دارای ساختار سیاسی، اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و آموزشی که سعادت و خوشبختی انسان ها را تضمین می کند.

- ، حسین کلانتری عصر شنبه در اولین همایش ملی حکمت اسلامی و تعالی عمران، معماری و شهرسازی که در دانشگاه آزاد اسلامی واحد اراک برگزار شد، اظهار کرد: علوم انسانی از اهمیت بالایی برخوردار است که همگی به ارزش آن واقف هستیم و با توجه به اینکه قدرت یک کشور بر دو مقوله استوار است یکی قدرت نرم و دیگری قدرت سخت، هر دو قدرت ضامن امنیت، رفاه، پیشرفت و آبادانی یک ملت و یک کشور است.

وی ادامه داد: انقلاب ما یک انقلاب فرهنگی است و دارای پیام فرهنگی برای جهان است.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی اراک بیان کرد: علوم انسانی مایه پیشرفت کشور است و نیازمند انجام کارهای جهادی با نیت الهی است و امیدواریم آرام آرام در این زمینه گام برداریم.

دبیر کمیسیون تخصصی همایش اظهار کرد: در این همایش تعداد 114 مقاله که در قالب همایش به ستاد مرکزی ارسال شده بود دریافت شد و چکیده مقالات توسط داوران بررسی شده است.

کلانتری ادامه داد: از تعداد 84 مقاله با پیگیری دوستان 73 مقاله تأیید شده است و 16 مقاله هم به صورت سخنرانی و پوستر و در نهایت 6 مقاله به صورت ارائه امروز انجام می پذیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهرسازی مدرن باید بر پایه آرمان شهر اسلامی باشد

شهرسازی مدرن باید بر پایه آرمان شهر اسلامی باشد