مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 آبان 1400 ساعت 13:502021-11-13سياسي

اجرای 1400 برنامه به مناسبت هفته کتاب در خراسان رضوی


مدیر کل کتابخانه های عمومی خراسان رضوی گفت: در هفته کتاب امسال 1400 رویداد فرهنگی با محوریت کتاب در 222 کتابخانه نهادی و مشارکتی در سطح خراسان رضوی برگزار خواهد شد.

- حجت الاسلام والمسلمین علی اکبر سبزیان در نشست خبری هفته کتاب که شنبه 22 آبان ، در کتابخانه مرکزی مشهد برگزار شد، اظهار کرد: در هفته کتاب رویدادهای کتاب محور در سطح کشور با محوریت نهاد کتابخانه های عمومی، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و تمام دستگاه هایی که به نوعی در حوزه فرهنگی موثر هستند برگزار می شود.

این برنامه ها اگر با تعامل دستگاه های همسو و غیرهمسو همراه شود شکل جدیدی به خود می گیرد و تاثیر بیشتری نزد مردم خواهد داشت.

وی با بیان اینکه در هفته کتاب امسال 1400 رویداد فرهنگی با محوریت کتاب در 222 کتابخانه نهادی و مشارکتی در سطح خراسان رضوی برگزار خواهد شد، افزود: در این 1400 رویداد کتابخوانی در سطح استان، 14 برنامه شاخص استانی را برگزار خواهیم کرد.

در روز اول هفته کتاب یعنی 24 آبان ماه، همکاران ما در اداره کتابخانه های عمومی مشهد به نیابت از همکاران خود در سطح استان در آیین زیارت دسته جمعی کتابداران و عهد و پیمان با حضرت رضا(ع)، امام دانایی و مهربانی شرکت می کنند تا رسما برنامه های هفته کتاب آغاز شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای 1400 برنامه به مناسبت هفته کتاب در خراسان رضوی

اجرای 1400 برنامه به مناسبت هفته کتاب در خراسان رضوی