مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 آبان 1400 ساعت 13:452021-11-13اجتماعي

فضای سبز حلقه مفقوده در شهر قائمیه


محیط شهرها به دلیل توسعه نامتوازن نیازمند ایجاد پارک و همچنین فضای سبز و شاداب است و بدون شک فضاهای سبز حکم نوشدارو را برای سلامت روان و جسم شهروندان دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کوه چنار، مردم با وجود زندگی ماشینی و پرتنش امروزی در شهرها نیازمند مکان هایی تفریحی مانند فضاهای سبز یا پارک هستند تا فارغ از کارهای روزمره، ساعتی را کنار خوبی بر برون رفت از کسالت دارد؛ این روزها در کنار مکان های عمومی، پارک های محله ای زمینه ساز آغاز و استمرار روابط همسایگی و دوستی بین افراد آن محله هستند.

در واقع پارک و فضای سبز، به عنوان مکانی برای حضور مردم  بوده و تجلی گاه شخصیت اجتماعی ساکنان آن محله است.

ایجاد فضای سبز و پارک  از طرفی به خاطر منظر شهری و زیباسازی مهم است چرا که یکی از عوامل جذب گردشگر، شهرهای زیبا است و هر شهری برای جذب گردشگر و استفاده از مزایای فرهنگی و اقتصادی آن نیازمند داشتن مدیریت شهری توانمند و قوی است که بخشی از این مدیریت مربوط به ایجاد و اهمیت دادن به پارک و فضاهای سبز و تفریحی بوده تا مسافران و گردشگران بتوانند جهت تفریح و اسکان از آن استفاده کنند.

  کمبود فضای سبز و آثار منفی آن در جامعه محیط شهرها به دلیل توسعه نامتوازن نیازمند ایجاد پارک و همچنین فضای سبز و شاداب است و بدون شک فضاهای سبز حکم نوشدارو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فضای سبز حلقه مفقوده در شهر قائمیه

فضای سبز حلقه مفقوده در شهر قائمیه