مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 آبان 1400 ساعت 13:252021-11-13سياسي

دوران افول علوم پزشکی آغاز شده است/ دانشگاه به سمت مباحث سیاسی نرود


رییس پیشین دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا گفت: دوران افول پزشکی شروع شده و رشته پزشکی که در دوران انقلاب در حال شکوفایی بود، در حال افول است.

- ایسنا/همدان رییس پیشین دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا گفت: دوران افول پزشکی شروع شده و رشته پزشکی که در دوران انقلاب در حال شکوفایی بود، در حال افول است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر رشید حیدری مقدم در مراسم تودیع و معارفه رییس دانشگاه علوم پزشکی همدان اظهار کرد: دانشگاه نباید به سمت مباحث سیاسی برود و شروع دوران افول پزشکی کشور زنگ خطری است که نمایندگان باید به این موضصوع توجه ویژه داشته باشند.

وی افزود: در حال حاضر بیش از 50 درصد ظرفیت دانشگاه ها خالی مانده و به این ترتیب در رشته بیهوشی با کمبود نیرو مواجه هستیم که به این ترتیب انجام جراحی غیر ممکن خواهد بود و بنابراین استادی در این رشته نداریم و به این ترتیب دانشجویی نخواهیم داشت و این زنگ خطری است که باید جدی گرفته شود.

وی از مهاجرت برخی پزشکان اظهار نگرانی کرد و گفت: مهاجرت نخبگان و پزشکان زنگ خطر سقوط خواهد بود و امیدواریم به دور از مباحث سیاسی این موضوع جدی گرفته شود.

دکتر حیدری مقدم به تغییر سریع رییس دانشگاه علوم پزشکی و شهرداری اشاره کرد و گفت: این دو کارگر که با تمامی وجود برای همدان زحمت کشیدند با تغییر سریع مدیریتی مواجه شدند و در این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دوران افول علوم پزشکی آغاز شده است/ دانشگاه به سمت مباحث سیاسی نرود

دوران افول علوم پزشکی آغاز شده است/ دانشگاه به سمت مباحث سیاسی نرود