مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 آبان 1400 ساعت 13:152021-11-13اجتماعي

سازش 341 پرونده خانوادگی در مراکز مشاوره دادگستری خراسان شمالی


معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری خراسان شمالی از ارجاع بیش از 2 هزار پرونده خانوادگی به مراکز مشاوره دادگستری خبر داد و گفت: - ، صادق اسپیدکار ظهر شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: بررسی وضعیت بافت های ناکارآمد و علل مهاجرت روستاییان به این مناطق در دستور کار دادگستری قرار گرفته است.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری خراسان شمالی با بیان اینکه بافت های ناکارآمد شهری مقصد روستاییان مهاجر قرار گرفته است، گفت: وضعیت روستاهای مهاجر باید ارزیابی و بررسی شوند که چه عللی این پدیده اجتماعی را به وجود آورده است.

وی افزود: با توجه به اینکه خراسان شمالی بانک اطلاعاتی از روستاهای مهاجر فرست ندارد، بنابراین تهیه این بانک در دستور کار قرار گرفته است.

اسپیدکار ادامه داد: دادگستری استان با همراهی و همکاری دفاتر تسهیل گری تشکیل شده، بخشداری، فرمانداری ها و دهیاری ها نسبت به شناسایی این روستاها اقدام کرده است.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری خراسان شمالی بیان داشت: با شناسایی این روستاها عواملی که موجب شده اند روستاییان به بافت های ناکارآمد شهری مهاجرت کنند، بررسی می شوند تا اقدامات برای رفع این علل در روستاها در دستور کار قرار بگیرند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سازش 341 پرونده خانوادگی در مراکز مشاوره دادگستری خراسان شمالی

سازش 341 پرونده خانوادگی در مراکز مشاوره دادگستری خراسان شمالی