مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 آبان 1400 ساعت 13:102021-11-13اجتماعي

اهدای کتاب به دانش آموزان و کودکان مناطق محروم خراسان رضوی


گروه جهادی شهدا در آستانه «بیست ونهمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران» به دانش آموزان و کودکان منطقه کم برخوردار این منطقه کتاب اهدا کرد.

- گروه جهادی شهدا در آستانه بیست ونهمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران به دانش آموزان و کودکان منطقه کم برخوردار این منطقه کتاب اهدا کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، گروه جهادی شهدا در آستانه بیست ونهمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران به مناطق محروم خراسان رضوی رفت و با اهدای کتاب به دانش آموزان و کودکان منطقه یار مهربان را به مناطق کم برخوردار برد.

محسن اسماعیلی مسئول گروه جهادی شهدا ضمن اشاره به اینکه در آستانه هفته کتاب قرار داریم گفت: با هدف گرامیداشت هفته کتاب به خراسان رضوی رفتیم تا با حضور در شهرستان خوشاب، روستاهای طالبی، زرقی، نور آباد، ترخاص و شهر سلطان آباد به کودکان و نوجوانان این منطقه کتاب هدیه دهیم.

وی در ادامه با بیان اینکه توزیع کتاب کودک و نوجوان در بین روستاهای این منطقه طبق برنامه ریزی و شناسایی رخ دادافزود: گروه کارشناسایی ما پس از احصای جمعیت هدف دانش آموز و کودک این منطقه، کتابهایی را تدارک دید که از جمله آنها می توان به: پسری که دور دنیا را رکاب زد، قصه های تصویری از مثنوی، قصه های کوچک برای بچه های کوچک، شعیب(ع)، ابراهیم(ع )، صدای بال جبرییل،ایستگاه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهدای کتاب به دانش آموزان و کودکان مناطق محروم خراسان رضوی

اهدای کتاب به دانش آموزان و کودکان مناطق محروم خراسان رضوی