مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 آبان 1400 ساعت 13:002021-11-13سياسي

مجموعه مقالات «هستی شناسی پایداری» کتاب شد


کتاب مجموعه مقالات «هستی شناسی پایداری» نوشته مسعود آتشگران، به همت پژوهشکده فرهنگ و هنر اسلامی و توسط انتشارات سوره مهر منتشر شد.

- ، کتاب مجموعه مقالات هستی شناسی پایداری نوشته مسعود آتشگران، به همت پژوهشکده فرهنگ و هنر اسلامی و توسط انتشارات سوره مهر منتشر شد.

تاریخ انقلاب اسلامی ایران را از نخستین طلیعه آن تا امروز می توان به مثابه روایتی از پایداری و مقاومت یک ملت بر سر موجودیت، استقلال و هویت خود قرائت کرد.

این حقیقت در طول بیش ار چهار دهه اخیر خود را به انحاء و شیوه های گوناگون ظاهر کرده است: در دفاع جانانه در برابر تهاجم نظامی دشمن، در حفظ وحدت و یکپارچگی در برابر توطئه های پیچیده و فتنه های مهیب، در تعاون و همیاری در رنج ها و مصائب حاصل از بالایای طبیعی و سوانح غیر طبیعی، در تاب آوری شگفت آور در برابر سخت ترین فشارهای ظالمانه نظام سلطه جهانی و شرایط دشوار اقتصادی حاصل از آن و نهایتاً در زنده نگه داشتن شعله ایمان و هویت دینی و محبت ولایی در برابر طوفان های ایمان سوز و ولایت زدایی روزگار سیطره تمدن مدرن غربی بر ذهن و زبان زندگی ساکنان کره عرض.

همه این موراد و دیگر نمودها و قلمروهای حقیقت پایداری در ایران پسا انقلابی، هر یک هزاران و بل ده ها و صدها هزار روایت و حکایت در بطن خود دارند که به رغم تلاش ها و مجاهدت های ف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجموعه مقالات «هستی شناسی پایداری» کتاب شد

مجموعه مقالات «هستی شناسی پایداری» کتاب شد