مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 آبان 1400 ساعت 12:552021-11-13سياسي

آمارهای اعلامی سرانه مطالعه کم در زنجان سیاه نمایی است


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان با اشاره به اعلام برخی آمارها در رابطه با وضعیت نامناسب سرانه مطالعه در استان، گفت: برخی آمارهای ارائه شده سیاه نمایی بوده و سندیت ندارد.

- محمدربیع احمدخانی ظهر امروز (22 آبان ماه) در نشست خبری به مناسبت بیست و نهمین دوره هفته کتاب، اظهار کرد: بهتر است وقت خود را صرف آمارها نکرده و ترویج کتاب و کتاب خوانی در بین اقشار مختلف جامعه به ویژه جوانان را در دستور کار قرار دهیم.

البته اگر نگاهی به آمارها نیز داشته باشیم در حال حاضر آمار ارائه شده سرانه روزانه مطالعه استان 93 دقیقه و 33 ثانیه به صورت مجازی و فیزیکی است.

وی با اشاره به فرا رسیدن هفته کتاب و کتاب خوانی، تصریح کرد: در این هفته با برنامه ریزی های به عمل آمده بیش از 28 عنوان برنامه به مرحله اجرا درخواهد آمد؛ در همین راستا اختتامیه کتاب سال استان و تجلیل از خادمان نشر تدارک دیده شده است.

همچنین رونمایی از 24 عنوان کتاب، پویش دو دقیقه ای معرفی کتاب، توزیع کتاب در کتابخانه های استان، برگزاری جشنواره با محوریت کتاب، بازدید از کتابفروشی ها و کتابخانه ها و کتابدارها از دیگر برنامه های این هفته خواهد بود.

این مسئول در بخش دیگری از سخنان خود به عملکرد این اداره کل اشاره کرد و یادآورشد: برای سال 1400 حدود 678 عنوان برنامه تدارک دیده شده است که شام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمارهای اعلامی سرانه مطالعه کم در زنجان سیاه نمایی است

آمارهای اعلامی سرانه مطالعه کم در زنجان سیاه نمایی است