مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 آبان 1400 ساعت 12:452021-11-13اقتصادي

26 میلیارد تومان تسهیلات به هنرمندان زنجانی اختصاص یافت


، معاون توسعه مدیریت فرهنگ و ارشاد اسلامی زنجان گفت: طی سالجاری 26 میلیارد تومان تسهیلات به هنرمندان زنجانی اختصاص یافت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازدچار خسارت شدند و در این میان این حمایت ها در سه حوزه مشاغل خانگی، سامانه تحفه و تسهیلات کرونایی پرداخت شد.

وی اظهار کرد: در استان زنجان به 866 پرونده با اشتغالزایی یک هزار و 214 نفر به میزان 26 میلیارد و 929 میلیون تومان تسهیلات اختصاص یافت.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی فرهنگ و ارشاد اسلامی زنجان گفت: اعتبارات ابلاغی و استانی سال گذشته بیش از 2 میلیارد تومان بود.

کامیار با بیان اینکه 16 میلیارد و 950 میلیون تومان تسهیلات به مشاغل خانگی، 525 میلیون تومان تسهیلات از طریق سامانه تحفه پرداخت شده است، ابراز داشت: همچنین 9 میلیارد و 979 میلیون تومان تسهیلات کرونایی به هنرمندان زنجانی پرداخت شد.

وی با بیان اینکه یک میلیارد و 162 میلیون و 300 هزار تومان برای تعمیر و تجهیز فرهنگسرای امام خمینی (ره) زنجان هزینه شده است، افزود: اصلاح کامل پلاتوهای تئاتر، برق و روشنایی، تعویض درب ها و غیره از تعمیراتی بوده که در فرهنگسرای امام (ره) زنجان انجام شده است.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان به اعتبارات عمرانی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان اشاره کرد و گفت: طی سال گذشته اعتب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

26 میلیارد تومان تسهیلات به هنرمندان زنجانی اختصاص یافت

26 میلیارد تومان تسهیلات به هنرمندان زنجانی اختصاص یافت