مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 آبان 1400 ساعت 11:552021-11-13سياسي

بازداشت هر دو عامل تیراندازی شب گذشته در خیابان 60 متری یاسوج


دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد از بازداشت هر دو عامل تیراندازی عصر جمعه گذشته در خیابان شصت متری یاسوج، با تلاش و سرعت عمل تحسین برانگیز مامورین خدوم پلیس اطلاعات استان، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج، سید علی ملک حسینی در هشداری به مخلان نظم و امنیت عمومی گفت: ایجاد درگیری و استفاده از هرگونه سلاح سرد و گرم، بازداشت و محکومیت به مجازات های سنگین را در پی خواهد داشت.

سید علی ملک حسینی با اعلام اینکه با بررسی اولیه در این اقدام اختلاف سابق یکی از بستگان دو متهم مسلح موتورسوار احراز شده و لذا انگیزه انتقام جویی شخصی مطرح بوده گفت: دادستانی با چنین اقداماتی شدیدترین برخورد قانونی را خواهد داشت.

وی بیان کرد:  در همان لحظات اول وقوع حادثه موضوع در دستور کار ویژه حوزه دادستانی قرار گرفت و دستورات قضایی جهت سرعت در شناسایی و بازداشت متهمین با ورود به منزل و مخفیگاه صادر شد و با تلاش و جدیت مامورین انتظامی پلیس اطلاعات استان کمتر از شش ساعت دستگیر و بازپرس با تفهیم اتهام هر دو متهم را با شدیدترین قرار تامین کیفری به زندان اعزام کرد.

دادستان مرکز کهگیلویه و بویراحمد افزود: در این راستا با توجه به لزوم به کار گیری اقدامات قضایی و پیشگیرانه و برخورد و جلوگیری از جولان اراذل و اوباش تاکنون سه مرحله از طر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازداشت هر دو عامل تیراندازی شب گذشته در خیابان 60 متری یاسوج

بازداشت هر دو عامل تیراندازی شب گذشته در خیابان 60 متری یاسوج