مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 آبان 1400 ساعت 11:552021-11-13سياسي

ردپای آقازاده ها در پرونده کرسنت/ قوه قضاییه رسیدگی کند


عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: یکی از دلایل محکومیت ایران در پرونده کرسنت، وزیر شدن زنگنه بود؛ ما از دستگاه قضا انتظار داریم که با همه مسببان قرارداد کرسنت برخورد جدی کند.

- ابراهیم رضایی در گفتگو با مهر، درباره ابعاد پرونده کرسنت، اظهار داشت: لازم است بررسی جامعی درباره ابعاد مختلف پرونده کرسنت انجام شود چرا که خسارت بسیار بزرگی از این طریق به کشورمان تحمیل شده است.

وی با بیان اینکه خسارت 600 میلیون دلاری اخیر هم یکی از ابعاد پرونده کرسنت است، گفت: این در حالی است که بیژن زنگنه در سال 92 وعده داده بود که طی دو هفته پرونده کرسنت را حل و فصل می کند اما الان پس از 8 سال می بینیم که فقط در یک فقره کشورمان 600 میلیون دلار محکوم شده است.

ما در این شرایط سخت اقتصادی ناچار هستیم که از جیب ملت ایران 600 میلیون دلار را به دلیل اهمال، بی تدبیری و سوءمدیریت امثال زنگنه و فسادی که در دوره دولت اصلاحات رخ داده است، به بیگانگان بپردازیم.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی افزود: حسن روحانی در دورانی که دبیر شورای عالی امنیت ملی بود، گفته بود که این قرارداد دارای آثار منفی فراوانی است و نفعی برای کشورمان ندارد اما هیچ گاه به این سوال پاسخ نداد و معلوم نشد که چرا زمانی که رییس جمهور شد، تدبیری برای حل پرونده کرس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ردپای آقازاده ها در پرونده کرسنت/ قوه قضاییه رسیدگی کند

ردپای آقازاده ها در پرونده کرسنت/ قوه قضاییه رسیدگی کند