مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 آبان 1400 ساعت 11:102021-11-13دانش

تهدید دانشجویانی که شهریه بدهکارند/ دانشگاه آزاد: به مشکل برمی خورید


در بخش دیگر این اطلاعیه نیز تاکید شده است که مسئولیت آثار ناشی از عدم تعیین تکلیف بدهی و به طبع عدم ارائه خدمات آموزشی و دانشجویی بر عهده دانشجویان خواهد بود.

- تهدید دانشجویانی که شهریه بدهکارند/ دانشگاه آزاد: به مشکل برمی خورید در بخش دیگر این اطلاعیه نیز تاکید شده است که مسئولیت آثار ناشی از عدم تعیین تکلیف بدهی و به طبع عدم ارائه خدمات آموزشی و دانشجویی بر عهده دانشجویان خواهد بود.

سامانه آموزش مجازی دانشگاه آزاد به دانشجویان هشدار داد تا پایان این هفته نسبت به پرداخت بدهی شهریه اقدام کنند در غیر این صورت در ارائه خدمات آموزشی و دانشجویی مشکلاتی به وجود خواهد آمد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمهر، هفته گذشته بود که دسترسی برخی دانشجویان دانشگاه آزاد که اقدام به تسویه بدهی شهریه خود نکرده بودند و یا اقساط معوق داشتند به سامانه های آموزشی دان و وادانا مسدود شد؛ این در حالی است که به گفته دانشجویان همیشه قبل از امتحانات ترم این اقدام صورت می گرفت.

با اعتراض دانشجویان به این اقدام دانشگاه آزاد در شبکه های اجتماعی، فرزاد جهان بین معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه از تصمیم واحدهای دانشگاهی برای وصول مطالبات معوق دفاع کرد.

حال اما در جدیدترین اقدام سامانه آموزشی دان در اطلاعیه ای به دانشجویان اعلام کرده است؛ پیرو تصمیم دانشگاه مبنی بر ار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تهدید دانشجویانی که شهریه بدهکارند/ دانشگاه آزاد: به مشکل برمی خورید

تهدید دانشجویانی که شهریه بدهکارند/ دانشگاه آزاد: به مشکل برمی خورید