مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 آبان 1400 ساعت 10:552021-11-13اقتصادي

دستانی که با نخ و سوزن «کار» کوک می کنند


«نوخاله اکبری» روستایی است از توابع بخش تولمات شهرستان صومعه سرا که بانوانی پرتلاش وتوانمنددارد که یکپارچه از بام تا شام با همراهی نخ و سوزن حماسه شغل کوک می کنند و دوخت های باکیفیت آن ها در بزرگ ترین فروشگاه های پایتخت عرضه می شود.

-   شجاعی با بیان اینکه برای راه اندازی این کارگاه خیاطی 4 میلیارد ریال تسهیلات توسط بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) تخصیص دریافت کرده گفت که با این اعتبار اخذشده توانست 22 نفر از بانوان توانمند روستا را در کارگاه متمرکز کرده و باهدف تولید پوشاک زنانه برای رشت و تهران، چرخه تولید را در روستای نوخاله به حرکت درآورد.

بانوی کارآفرین روستای نوخاله بخش تولمات شهرستان صومعه سرا درباره توسعه و گسترش کار تولیدی پوشاک کارگاه خود نیز گفته که اعتماد و توکل به خدا را عامل اصلی گذر از دوران سخت و عبور از موانعی که مانع از استقرار یافتن این کارگاه می شد به لطف خدا کمک نهادهای حمایتی بنیاد برکت که شروعی هدفمندتر از گذشته را به کسب وکار ما بخشیدند.

به گفته او کارش روی غلتک افتاده و در هفته 700 دست لباس توسط بانوان موفق و توانمند روستا با کمک تسهیلات کم بهره تولیدشده و به تهران ارسال می شود.

خانم شجاعی برای دوخت و توزیع لباس های فرم مراکز آموزشی، خدماتی و نظامی نیز با توجه به بسط امکانات خود اقدام ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستانی که با نخ و سوزن «کار» کوک می کنند

دستانی که با نخ و سوزن «کار» کوک می کنند