مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 آبان 1400 ساعت 10:552021-11-13بين الملل

افشاگری فرماندار سابق نیوجرسی آمریکا درباره دلیل مخالفتش با پیشنهاد ترامپ


کریس کریستی، فرماندار سابق ایالت نیوجرسی آمریکا در کتابی جدیدی مدعی شد، جارد کوشنر و ایوانکا ترامپ، داماد و دختر دونالد ترامپ، حتی با وجود سابقه کریستی در پیگرد قضایی پدر جارد کوشنر، - کریس کریستی، فرماندار سابق ایالت نیوجرسی آمریکا در کتابی جدیدی مدعی شد، جارد کوشنر و ایوانکا ترامپ، داماد و دختر دونالد ترامپ، حتی با وجود سابقه کریستی در پیگرد قضایی پدر جارد کوشنر، در سال 2018 با او تماس گرفته و از او خواستند پست رییس دفتری این رییس جمهوری سابق آمریکا را بپذیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از دیلی میل، کریس کریستی، فرماندار سابق ایالت نیوجرسی آمریکا می گوید جارد کوشنر و ایوانکا ترامپ هر یک در سال 2018 بعد از ملاقات او با دونالد ترامپ با موضوع انتصابش به سمت رییس دفتری این رییس جمهوری سابق، با او تماس گرفته تا اطمینان دهند که می توانند همکاری خوبی با یکدیگر داشته باشند.

کریستی در زمانی که دونالد ترامپ برکناری جان کلی از سمت رییس دفتری اش (یکی از چندین رییسی که این رییس جمهوری سابق آمریکا استخدام کرده و سپس با او اختلاف پیدا کرد) را در نظر داشت به ملاقات وی رفت.

ترامپ در دوره ریاست جمهوری اش چهار رییس دفتر داشت.

کریستی در دسامبر 2018 با ترامپ ملاقات کرد تا در مورد این شغل با او صحبت کند؛ اما بعدا به سبب آنچه دلایل خانوادگی خواند نا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افشاگری فرماندار سابق نیوجرسی آمریکا درباره دلیل مخالفتش با پیشنهاد ترامپ

افشاگری فرماندار سابق نیوجرسی آمریکا درباره دلیل مخالفتش با پیشنهاد ترامپ