مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 آبان 1400 ساعت 10:502021-11-13اقتصادي

لزوم تشکیل رصدخانه پیشگیری از کرونا در فرمانداری های استان مرکزی


باید رصدخانه کرونا در تمامی فرمانداری های استان مرکزی تشکیل شود تا روندهای معیوب در دستگاه ها احصا و راهکار تدوین شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازدر استان مرکزی با اشاره به اینکه استان مرکزی طی دو هفته اخیر جایگاه دوم کشور را در امر واکسیناسیون دارا بوده است، اظهار کرد: اما این روزها استان های دیگر در حال پیشی گرفتن از ما هستند و در حال حاضر 85 درصد جمعیت بالای 12 سال یک دوز را دریافت کرده اند.

وی ادامه داد: باید میزان دریافت دوز دوم واکسن به 85 درصد برسد ولی هنوز به شرایط ایده آل نرسیده ایم، تنوع واکسن در استان کاملاً مطلوب است و هیچ نگرانی در این رابطه وجود ندارد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک با تاکید بر اینکه باید در خصوص انجام واکسیناسیون اقناع سازی لازم صورت گیرد، عنوان کرد: با توجه به اینکه کمترین استقبال از واکسن در شهرستان های کمیجان، محلات و ساوه صورت گرفته باید فرمانداری ها برنامه ریزی جدی برای رفع این چالش داشته باشند.

جمالیان گفت: باید رصدخانه کرونا در تمامی فرمانداری های استان تشکیل شود تا روندهای معیوب در دستگاه ها احصا و راهکار تدوین شود.

وی ادامه داد: باید طی یکی دو هفته آینده نظارت بیشتری در پیشگیری از کرونا و رعایت پروتکل های بهداشتی داشته باشیم تا در آینده با چالش روبرو نشویم همچنین مراکز بهداشتی قدرت اجرایی لازم را ندا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم تشکیل رصدخانه پیشگیری از کرونا در فرمانداری های استان مرکزی

لزوم تشکیل رصدخانه پیشگیری از کرونا در فرمانداری های استان مرکزی