مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 آبان 1400 ساعت 10:402021-11-13اقتصادي

تمدید اعتبار بیمه سلامت همگانی و روستاییان استان مرکزی


مدیرکل بیمه سلامت استان مرکزی از تمدید اعتبار بیمه درمان صندوق روستاییان و عشایر و بیمه سلامت همگانی از طریق سامانه های غیر حضوری سازمان خبر داد.

- محمدرضا جیریایی در اینباره گفت: اعتبار بیمه درمان صندوق سلامت همگانی، روستاییان و عشایر و شهرهای زیر 20 هزار نفر جمعیت و مشاهده نسخ تجویزی، سوابق بیمه ای و جستجوی مراکز خدمات سلامت از طریق موبایل شخصی تمدید می شود.

وی اظهار کرد: بیمه شدگان می توانند از طریق برنامه عمومی بازار ، اپلیکیشن بیمه سلامت من را در موبایل شخصی خود نصب کنند و با وارد کردن کد ملی و شماره موبایلی که در سامانه های مخابرات به نام خودشان ثبت شده است به تمدید بیمه نامه، مشاهده نسخ تجویزی و سوابق بیمه ای خود اقدام کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روابط عمومی بیمه سلامت استان مرکزی همچنین افزود: بیمه شدگان در صورت نداشتن موبایل اندروید یا موبایل به نام خود، می توانند از طریق سامانه های غیر حضوری اینترنتی به آدرس های www.

bimehsalamatiranian.

ir و http:‏/‏/eservices.

ihio.

gov.

ir‏/esc مراجعه کرده و از طریق سامانه خدمات شهروندی غیر حضوری بیمه سلامت به تمدید بیمه نامه و مشاهده نسخ تجویزی و سوابق بیمه ای خود اقدام کنند.

انتهای پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمدید اعتبار بیمه سلامت همگانی و روستاییان استان مرکزی

تمدید اعتبار بیمه سلامت همگانی و روستاییان استان مرکزی