مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 آبان 1400 ساعت 10:402021-11-13حوادث

رمال و کلاه بردار 15 میلیاردی در خرمشهر دستگیر شد


جانشین فرمانده انتظامی استان خوزستان گفت: فردی که در شبکه اجتماعی ‏اقدام به کلاه برداری از طریق فال گیری و ‏دعانویسی کرده بود در خرمشهر دستگیر شد.

- بیان کرد: پس از آنکه شکایتی مبنی بر کلاه برداری با ترفند فال گیری و ‏دعانویسی ارائه به یکی از مراکز پلیس در خرمشهر ارائه شد، موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارشناسان پلیس فتای این شهرستان قرار گرفت.

‏ جانشین فرمانده انتظامی استان خوزستان با اشاره به اینکه کارشناسان پلیس فتا با اقدامات فنی و تحقیقات ‏تخصصی متهم را شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی به پلیس احضار کردند، افزود: پس از گرفتن اظهارت شاکی، مشخص شده که شاکی از طریق شبکه ‏اجتماعی اینستاگرام با فردی که خود را فالگیر و دعانویس معرفی کرده بود، آشنا شده است.

وی با اشاره به اینکه فرد کلاه بردار با وعده های دروغین و در چندین مرحله اقدام به اخذ وجه به میزان ‏‏15 میلیارد و 500 میلیون ریال از شاکی کرده است، بیان کرد: متهم در مواجهه با مستندات و ادله جمع آوری شده توسط ‏کارشناسان پلیس فتا به بزه انتسابی خود اعتراف کرد که پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان خوزستان به شهروندان هشدار داد که با توجه به اینکه دامنه فعالیت رمال ها و فالگیرها به فضای ‏مجازی کشیده شده مراقب تبلیغات اغواکننده و د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رمال و کلاه بردار 15 میلیاردی در خرمشهر دستگیر شد

رمال و کلاه بردار 15 میلیاردی در خرمشهر دستگیر شد