مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 آبان 1400 ساعت 10:302021-11-13ورزشي

زنان تکواندوکار ناشنوا به دنبال افتخارآفرینی در مسابقات جهانی


سرمربی تیم ملی تکواندو بانوان ناشنوا گفت: با آمادگی خوبی که بانوان تکواندوکار ناشنوا دارند، به دنبال کسب چند مدال در مسابقات جهانی تکواندو هستیم.

- سرمربی تیم ملی تکواندو بانوان ناشنوا گفت: با آمادگی خوبی که بانوان تکواندوکار ناشنوا دارند، به دنبال کسب چند مدال در مسابقات جهانی تکواندو هستیم.

پریسا خانی در گفت وگو با ایسنا، درباره وضعیت بانوان تکواندو کار ناشنوا برای شرکت در مسابقات جهانی، اظهار کرد: مسابقات جهانی تکواندو ناشنوایان در بخش زنان و مردان از 29 آبان به میزبانی کشورمان در خانه تکواندو برگزار می شود که در بخش بانوان در رشته پومسه و کیوروگی این مسابقات از 30 آبان آغاز می شود و تا یکم آذر ادامه خواهد داشت.

وی خاطرنشان کرد: برای آماده سازی بانوان تکواندوکار 4 مرحله اردو پیش بینی شده بود که آخرین اردو در خانه تکواندو در حال برگزاری است و تا 26 آبان ادامه خواهد داشت.

خانی با اشاره به حضور 12 بانوی تکواندوکار در مسابقات جهانی، گفت: بانوان تکواندو ناشنوا در دو بخش انفرادی و تیمی شرایط بسیار خوبی دارند و امید به کسب چند مدال در رشته پومسه و کیوروگی داریم.

سرمربی تیم ملی تکواندو بانوان ناشنوا در پاسخ به این پرسش که شرایط بانوان تکواندوکار در پومسه راضی کننده است یا کیوروگی، گفت: در پومسه انفرادی و تیمی با ترکیب مریم خد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زنان تکواندوکار ناشنوا به دنبال افتخارآفرینی در مسابقات جهانی

زنان تکواندوکار ناشنوا به دنبال افتخارآفرینی در مسابقات جهانی