مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 آبان 1400 ساعت 10:202021-11-13دانش

نخستین رویداد شتاب کنترل شیرهای صنعتی در شیراز برگزار می شود


رییس دانشگاه جامع علمی کاربردی واحد فارس از برگزاری نخستین رویداد شتاب کنترل شیرهای صنعتی در مرکز آموزش علمی کاربردی ساختمان و  نصب صنایع پتروشیمی شیراز خبر داد.

- ایسنا/فارس رییس دانشگاه جامع علمی کاربردی واحد فارس از برگزاری نخستین رویداد شتاب " کنترل شیرهای صنعتی " در مرکز آموزش علمی کاربردی ساختمان و  نصب صنایع پتروشیمی شیراز خبر داد.

دکتر حبیب دانش منش شنبه 22 آبان با اعلام این خبر در جمع خبرنگاران بیان کرد: در این رویداد، افراد ایده های خود را ارائه کرده و سپس ایده های برتر انتخاب و گروه ها تشکیل و روی عملی کردن ایده ها کار می کنند و در نهایت با توجه به ظرفیتی که ایده ها برای کسب بازار دارند روی ایده های خلاقانه سرمایه گذاری می شود.

او با اشاره به محورهای این رویداد، گفت: صاحبان ایده می توانند در محورهای راه اندازی شیرآلات صنعتی، پوزیشنرولوها، روشهای جایگزینی ولوهای صنعتی و اکچوریتور ( عملگر) ایده های خود را تا 30آبانماه از طریق سامانه ثبت ایده به نشانی startup.

farsuast.

ir ارسال کنند.

رییس دانشگاه جامع علمی کاربردی واحد فارس با بیان اینکه این رویداد 10 آذرماه امسال توسط مرکز آموزش علمی کاربردی ساختمان و نصب صنایع پتروشیمی برگزار می شود، اضافه کرد: امکان استقرار در مرکز نوآوری، حمایت از ایده های منتخب و برتر توسط سر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نخستین رویداد شتاب کنترل شیرهای صنعتی در شیراز برگزار می شود

نخستین رویداد شتاب کنترل شیرهای صنعتی در شیراز برگزار می شود