مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 آبان 1400 ساعت 10:152021-11-13سياسي

سایه سنگین انشعاب در کارگزاران/ نزدیکی تکنوکرات ها به «مشارکتی ها»


تغییر و تحولات در حزب یاران هاشمی رفسنجانی که زیر سایه سنگین اختلاف صورت گرفت، نشان می دهد فاصله کارگزارانی ها با «اتحاد ملت»-مشارکتی های سابق- کمتر و موضع راست میانه هم ضعیف تر می شود.

- تغییر و تحولات در حزب یاران هاشمی رفسنجانی که زیر سایه سنگین اختلاف صورت گرفت، نشان می دهد فاصله کارگزارانی ها با اتحاد ملت -مشارکتی های سابق- کمتر و موضع راست میانه هم ضعیف تر می شود.

خبرگزاری مهر ، گروه سیاست: رقابت در میدان سیاست، همواره با اتفاقاتی غیرقابل پیش بینی همراه بوده و گاهی از موافقان، مخالف و از مخالفان، موافق ساخته است؛ همانجا که اختلاف نظر با رقبا فراتر می رود و به میان فعالان یک حزب یا جریان کشیده می شود.

تجربه نشان می دهد که گاهی در زمان اتخاذ حساس ترین تصمیم های تشکیلاتی، زاویه هایی شکل گرفته که به نقطه عطفی مهم و اثرگذار در تاریخ تبدیل شده اند.

آنچه در انتخابات 1400 گذشت نیز بستری برای بروز اختلاف سلیقه ها در جریان اصلاحات به ویژه حزب کارگزاران شد و دو طیف تکنوکرات و رادیکال این تفکر را مقابل هم قرار داد.

بعد از آنکه صلاحیت گزینه های اصلی جریان دوم خرداد توسط شورای نگهبان احراز نشد، این جریان بر سر دوراهی حساس حمایت از عبدالناصر همتی و تحریم انتخابات قرار گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سایه سنگین انشعاب در کارگزاران/ نزدیکی تکنوکرات ها به «مشارکتی ها»

سایه سنگین انشعاب در کارگزاران/ نزدیکی تکنوکرات ها به «مشارکتی ها»