مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 آبان 1400 ساعت 10:002021-11-13اجتماعي

سامانه تعویض پلاک اینترنتی در خراسان رضوی راه اندازی شد


جانشین فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: در راستای توسعه پلیس هوشمند و سهولت خدمت رسانی به مردم، سامانه اینترنتی تعویض پلاک برای اولین بار در کشور در خراسان رضوی افتتاح و راه اندازی شد که از مزیت های آن می توان به کاهش اتلاف وقت در این روش اشاره کرد.

- ایسنا/خراسان رضوی جانشین فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: در راستای توسعه پلیس هوشمند و سهولت خدمت رسانی به مردم، سامانه اینترنتی تعویض پلاک برای اولین بار در کشور در خراسان رضوی افتتاح و راه اندازی شد که از مزیت های آن می توان به کاهش اتلاف وقت در این روش اشاره کرد.

  سردار ابراهیم قربان زاده امروز در آیین افتتاح سامانه تعویض پلاک اینترنتی که در مرکز تعویض پلاک شهید ساجدی مشهد برگزار شد، اظهار کرد: خریداران تمامیک اقداماتی که تا قبل از این باید به صورت حضوری در مرکز تعویض پلاک انجام می دادند، از این پس در خانه انجام داده و برای بررسی اصالت خودرو، تایید کارشناسان، دریافت برگه سبز و پلاک خودرو از طریق نوبت تعیین شده مراجعه خواهند کرد.

با این اقدام مدت زمان فرآیند شماره گذاری به زیر 15 دقیقه رسیده است.

جانشین فرمانده انتظامی خراسان رضوی تاکید کرد: در شرایط همه گیری ویروس کرونا با انجام این اقدامات از انتشار این ویروس نیز جلوگیری می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سامانه تعویض پلاک اینترنتی در خراسان رضوی راه اندازی شد

سامانه تعویض پلاک اینترنتی در خراسان رضوی راه اندازی شد