مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 آبان 1400 ساعت 09:552021-11-13سياسي

برنامه ریزی برای آزادی 500 زندانی بدهکار مالی در کرمانشاه/ خیرین وارد میدان شوند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، نشست مدیران و مسؤولان سازمان بسیج حقوق دانان و اداره کل زندان های استان کرمانشاه جهت برنامه ریزی در خصوص آزاد سازی 500 زندانی بدهکار و محکومین مالی در کرمانشاه برگزار شد.

مدیر سازمان بسیج حقوق دانان استان کرمانشاه در این نشست با ارائه گزارشی از اقدامات این سازمان در خدمات رسانی به زندانیان، اظهار داشت: به لطف الهی و در ادامه سلسله برنامه های نهضت آزاد سازی زندانیان توسط سازمان بسیج حقوق دانان استان کرمانشاه، در آستانه فرا رسیدن چهل و  دومین سالگرد تشکیل بسیج مستضعفین ستاد آزادسازی زندانیان با عنوان طرح احرار با حضور مسؤولان حقوقی و قضایی، فرمانده سپاه استان، مدیران مرتبط و رییس کل دادگستری استان برگزار شد و مقرر شد 500 زندانی در سطح استان در آذرماه 1400 آزاد شوند.

رسول بهرامی پور افزود: در این راستا پویش نذر رهایی برنامه ریزی شده و ان شاءالله مردم عزیزمان، خیرین و همه اقشار مختلف جامعه و بسیجیان دریادل با واریز کمک های نقدی خود به شماره کارت:6273817010170268 به نام گروه جهادی شهدای حقوق دان استان کرمانشاه در این امر خداپسندانه ما را یاری خواهند کرد.

مدیرکل زندان های استان کرمانشاه نیز با تقدیر از برنامه های بسیج حقوق دانان در کمک به زندانیان و زندان های استان، افزود: زندان های استان بستره


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه ریزی برای آزادی 500 زندانی بدهکار مالی در کرمانشاه/ خیرین وارد میدان شوند

برنامه ریزی برای آزادی 500 زندانی بدهکار مالی در کرمانشاه/ خیرین وارد میدان شوند