مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 آبان 1400 ساعت 09:252021-11-13فناوري

تولید تجهیزات موتور و دوچرخه برقی/ فناوری حمل و نقل هوشمند اشتراکی بومی شد


محققان در یک تیم استارت آپی موفق به طراحی و تولید اجزای موتور برقی همچون برد الکترونیکی، اپلیکیشن و تکنولوژی قفل موتور شدند که قرار است این پروژه در تهران اجرایی شود.

- سید سجاد غرضی مدیرعامل استارت آپی فعال در زمینه سرویس های حمل و نقل اشتراکی (موتور برقی و دو چرخه برقی) در کارخانه نوآوری های وی در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: در طول سال های گذشته، استفاده از وسایل حمل و نقل دوچرخ در حوزه میکرومبیلیتی یا همان حمل و نقل مویرگی در سرتاسر دنیا رایج شده و مدلی که امروزه در بسیاری از شهرهای بزرگ مورد استفاده قرار می گیرد، استفاده از اپلیکیشن های اشتراک گذاری موتورهای برقی و دوچرخه های برقی و اسکوتر است.

وی ادامه داد: میکرومبیلیتی و حمل و نقل هوشمند از مهم ترین ابزارهای پیشرو برای مبارزه با ترافیک سنگین شهری و معضل جای پارک در شهرهای بزرگ است زیرا استفاده از وسایل حمل و نقل دو چرخ برقی تاثیر بسزایی در کنترل آلودگی و بهبود کیفیت زندگی در کلانشهرهای جهان دارد.

غرضی گفت: در این استارت اپ موفق شدیم با بومی سازی کلیه تجهیزات و فناوری های مورد استفاده در سیستم های اشتراکی، بردهای الکترونیکی مرتبط با موتورها و دوچرخه های برقی (با استفاده از فناوری اینترنت اشیا)، اپلیکیشن و تکنولوژی قفل را طراحی و تولید کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید تجهیزات موتور و دوچرخه برقی/ فناوری حمل و نقل هوشمند اشتراکی بومی شد

تولید تجهیزات موتور و دوچرخه برقی/ فناوری حمل و نقل هوشمند اشتراکی بومی شد