مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 آبان 1400 ساعت 09:102021-11-13حوادث

دردسرساز شدن عکس پروفایل برای شاکیه زنجانی


شخصی که با سوءاستفاده از تصاویر شخصی شاکیه، قصد اخاذی از وی داشت، توسط پلیس فتای استان شناسایی و دستگیر شد.

- ایسنا/زنجان رییس پلیس فتای استان زنجان گفت: شخصی که با سوءاستفاده از تصاویر شخصی شاکیه، قصد اخاذی از وی داشت، توسط پلیس فتای استان شناسایی و دستگیر شد.

سرهنگ محمدعلی آدینه لو در گفت و گو با ایسنا، در رابطه با ماجرای سوء استفاده از تصاویر شخصی یک زنجانی، اظهار کرد: در پی شکایت یکی از شهروندان مبنی بر انتشار تصاویر خصوصی در فضای مجازی، وی مدتی پیش در شبکه اجتماعی اینستاگرام عکس های خصوصی خود را به عنوان عکس پروفایل بارگذاری و اخیرا متوجه شده شخصی به هویت نامعلوم با سوءاستفاده از تصاویر وی اقدام به ایجاد صفحه اینستاگرامی به قصد اخاذی کرده که موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.

وی افزود: پس از اخذ اظهارات شاکیه و با بررسی های فنی و شیوه شگردهای خاص پلیسی، متهم به هویت معلوم در استان زنجان مورد شناسایی قرار گرفت و با هماهنگی مقام قضایی دستگیر و به همراه ادله های دیجیتالی به پلیس فتای استان زنجان انتقال داده شد.

این مسئول با بیان اینکه متهم در ابتدا منکر بزه انتسابی می شد که پس از روبه رو شدن با مستندات متقن به بزه ارتکابی اعتراف کرد، تصریح کرد: متهم از طریق فضای مجازی با شاکیه آشنا شده و با س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دردسرساز شدن عکس پروفایل برای شاکیه زنجانی

دردسرساز شدن عکس پروفایل برای شاکیه زنجانی