مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 آبان 1400 ساعت 09:052021-11-13اقتصادي

گردشگری جشنواره ها از جذاب ترین شیوه های گردشگری است


سرپرست معاونت گردشگری اداره کل میراث فرهنگی خوزستان با اشاره به برگزاری اولین جشنواره ملی نیشکر در خوزستان، گفت: گردشگری جشنواره ها یکی از مهیج ترین و جذاب ترین شیوه های گردشگری است که طرفداران زیادی در میان گردشگران دارد.

- سرپرست معاونت گردشگری اداره کل میراث فرهنگی خوزستان در جلسه ای با هدف هماهنگی و برنامه ریزی برای برگزاری هرچه باشکوه تر اولین جشنواره ملی برداشت نیشکر، با بیان این که برگزاری جشنواره ها و نمایش آداب و آیین های سنتی و برداشت محصولات کشاورزی، از جمله راه کارهای نیل به اهداف توسعه گردشگری است، اظهارکرد: باتوجه به ظرفیت ها و دیگر فرصت های گردشگری در مناطق و با برنامه ریزی های متنوع همچون اجرای موسیقی و رقص های محلی، فروش صنایع دستی بومی، محصولات و فرآورده های محصولات کشاورزی و غذاهای محلی، می توان گردشگر را به سمت منطقه سوق داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، پیمان نبهانی افزود: حذف واسطه ها و رونق بازار و همچنین معرفی دیگر منابع گردشگری منطقه و به دنبال آن احیاء کردن آیین ها، آداب و رسوم محلی و ارزش های بومی، در رشد اقتصادی منطقه تأثیر بسزایی دارد.

او با اشاره به این که یکی از انواع گردشگری، گردشگری جشنواره ها است گفت: گردشگری جشنواره ها یکی از مهیج ترین و جذاب ترین شیوه های گردشگری است که طرفداران زیادی در میان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گردشگری جشنواره ها از جذاب ترین شیوه های گردشگری است

گردشگری جشنواره ها از جذاب ترین شیوه های گردشگری است