مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 آبان 1400 ساعت 08:552021-11-13سياسي

صورتجلسات واگذاری اراضی کیلان تعیین تکلیف می شود


شهردار کیلان از پیگیری موضوع صورتجلسات واگذاری اراضی در شهر کیلان خبر داد و گفت: شهرداری و شورای اسلامی شهر درصدد رفع این مشکل بوده، اما به دلیل گستردگی و تنوع موضوع صورتجلسات عملا رفع این مشکل در زمان کوتاه امکان پذیر نیست.

- جعفر پرج شهردار کیلان در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در دماوند اظهار کرد: از بدو پذیرش مسئولیت خود تاکنون همه روزه شاهد مراجعه افراد جهت تعیین تکلیف صورتجلسات واگذاری زمین هستیم و این مهم در حال حاضر چالش اصلی برای شهرداری و شورای اسلامی شهر است.

وی با بیان اینکه روشن شدن وضعیت این اراضی یکی از دغدغه و اولویت اصلی مدیریت و پارلمان شهری کیلان بوده است، افزود: به منظور اطلاع کامل و بروز از تعداد و اسامی دارندگان صورتجلسات و مشخص شدن مکان واگذاری این اراضی با هماهنگی اعضای شورای اسلامی شهر فراخوانی مبنی بر مراجعه به دفتر شورای شهر با در دست داشتن درخواست و اصل صورتجلسه داده شد و از عموم دارندگان این صورتجلسات درخواست گردیده که در موعد مقرر به دفتر شورای شهر مراجعه کنند.

شهردار کیلان گفت: مشکل عمده این اراضی واگذار شده، مغایرت کاربری و قرارگیری قسمتی از این اراضی در حریم شهر که فاقد کاربری مسکونی بوده و همچنین مشکلات حقوقی مبنی بر مالکیت و اعلام برخی از این اراضی به عنوان اراضی ملی و دولتی توس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صورتجلسات واگذاری اراضی کیلان تعیین تکلیف می شود

صورتجلسات واگذاری اراضی کیلان تعیین تکلیف می شود