مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 آبان 1400 ساعت 08:352021-11-13اقتصادي

آمادگی تامین نفت سفید زمستانی 47 هزار خانوار در کرمانشاه


مدیرعامل شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه کرمانشاه از تامین سوخت زمستانی مورد نیاز 47 هزار خانوار مصرف کننده نفت سفید در استان خبر داد و گفت: - ایسنا/کرمانشاه مدیرعامل شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه کرمانشاه از تامین سوخت زمستانی مورد نیاز 47 هزار خانوار مصرف کننده نفت سفید در استان خبر داد و گفت: مشکلی برای تامین کپسول گاز مایع مشترکین هم وجود ندارد.

فریدون یاسمی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به وجود 47 هزار خانوار مشترک نفت سفید در استان کرمانشاه، گفت: سوخت مورد نیاز برای فصل سرمای این مشترکین تامین و بر روی کارت بانکی سرپرستان خانوار شارژ شده است.

وی ادامه داد: هم اکنون 400 فروشندگی فعال در مناطق مختلف استان داریم که خدمات را به مشترکین نفت سفید حتی در دور افتاده ترین نقاط استان ارائه می دهند.

مدیرعامل شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه کرمانشاه با بیان اینکه مشکلی برای تامین کپسول های گاز مایع نیز وجود ندارد، عنوان کرد: قیمت مصوب هر کپسول گاز برای کسانی که از طریق کارت بانکی سهمیه خود را دریافت می کنند، در نزدیکترین و دورترین نقطه استان 12 هزار و 600 تومان است.

یاسمی اظهار کرد: عدم استفاده از کارت بانکی از سوی برخی مشترکین باعث می شود که مجبور به خرید از عاملان توزیع شده و عاملان توزیع هم سوخت را با قیمت بالاتر به آنها بفروشن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی تامین نفت سفید زمستانی 47 هزار خانوار در کرمانشاه

آمادگی تامین نفت سفید زمستانی 47 هزار خانوار در کرمانشاه