مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 آبان 1400 ساعت 08:002021-11-13پزشكي

جشنواره هفته پژوهش و فناوری دانشگاه علوم پزشکی مشهد فراخوان شد


جشنواره هفته پژوهش و فناوری دانشگاه علوم پزشکی مشهد با هدف گسترش روحیه تحقیق و پژوهش و نیز تقدیر از محققان دانشگاه آذر ماه و همزمان با هفته پژوهش برگزار می شود.

- ایسنا/خراسان رضوی جشنواره هفته پژوهش و فناوری دانشگاه علوم پزشکی مشهد با هدف گسترش روحیه تحقیق و پژوهش و نیز تقدیر از محققان دانشگاه آذر ماه و همزمان با هفته پژوهش برگزار می شود.

دکتر مجید غیور مبرهن با بیان اینکه پژوهش و فناوری ابزار و لازمه گسترش علم و تکنولوژی و زمینه ساز پیشرفت و تعالی کشور است، اظهار کرد: در جامعه دانشگاهی هر محقق به واسطه جایگاه علمی و رسالت ملی سازمانی، نقش منحصر به فردی در فراهم آوری زمینه رشد علم و فناوری، ارتقای جایگاه علمی کشور و مهم تر از همه افزایش سطح سلامت دارد.

سرپرست معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه علوم پزشکی مشهد اضافه کرد: این دانشگاه به عنوان یکی از دانشگاه های بزرگ کشور با بیش از 900 عضو هیات علمی رسالتی متناسب با جایگاه خویش در ارتقاء جایگاه علمی کشور و افزایش سطح سلامت و رفاه و آسایش جامعه بر عهده دارد.

در این راستا جشنواره هفته پژوهش و فناوری با هدف گسترش روحیه تحقیق و پژوهش با حضور اعضای هیات علمی، محققان و پژوهشگران برگزار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشنواره هفته پژوهش و فناوری دانشگاه علوم پزشکی مشهد فراخوان شد

جشنواره هفته پژوهش و فناوری دانشگاه علوم پزشکی مشهد فراخوان شد