مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 آبان 1400 ساعت 07:502021-11-13بين الملل

فشار بر کشورها برای دستیابی به توافق اقلیمی در کوپ26


کنفرانس آب و هوایی سازمان ملل موسوم به کوپ 26 (COP26) در حال دستیابی به یک توافق جهانی با هدف محدود کردن میزان افزایش دمای هواست و مسئولان برگزارکننده این اجلاس امیدوارند که امروز (شنبه) توافق نهایی حاصل شود.

- فشار بر کشورها برای دستیابی به توافق اقلیمی در "کوپ26" کنفرانس آب و هوایی سازمان ملل موسوم به کوپ 26 (COP26) در حال دستیابی به یک توافق جهانی با هدف محدود کردن میزان افزایش دمای هواست و مسئولان برگزارکننده این اجلاس امیدوارند که امروز (شنبه) توافق نهایی حاصل شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نمایندگانی از نزدیک به 200 کشور جهان وظیفه دارند تا در راستای تحقق هدف توافق پاریس در سال 2015 و جلوگیری از افزایش 1.

5 درجه سانتیگرادی دما تلاش کنند چرا که بلایای طبیعی و فجایع ناشی از گرم شدن هوا، سراسر جهان را تهدید می کند.

در این مذاکرات اقتصادهای در حال توسعه به رهبری هند با درخواست های مطرح شده برای کاهش انتشار گازهای گلخانه ای بدون حمایت مالی، خودداری از بکارگیری سوخت های فسیلی و سازگاری با تاثیرات شتاب دهنده تغییرات اقلیمی مخالفت کردند.

ضرب الاجل پایان مذاکرات دو هفته ای فرا رسیده و چهره های برجسته جهانی وارد میدان شدند تا یکدیگر را به همکاری در راستای منافع مردمی که به دلیل بحران آب و هوایی با تهدید روبرو هستند، تشویق کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فشار بر کشورها برای دستیابی به توافق اقلیمی در کوپ26

فشار بر کشورها برای دستیابی به توافق اقلیمی در کوپ26