مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 آبان 1400 ساعت 07:502021-11-13اجتماعي

پلیس تهران خبر داد: طرح تشدید برخورد با تخلفات پوشش و مخدوشی پلاک از امروز


جانشین پلیس راهور تهران بزرگ از آغاز طرح تشدید برخورد با تخلفات پوشش و مخدوشی پلاک درسطح معابر شهر تهران از امروز خبر داد .

به گزارش سایت قطره و به نقل ازعصر ایران سرهنگ سید ابوالفضل موسوی پور گفت: به استناد ماده 720 قانون مجازات اسلامی هرکس در ارقام و مشخصات پلاک وسیله نقلیه موتوری تغییری ایجاد و یا پلاک وسیله دیگری را به آن الصاق نماید به حبس از شش ماه تا یکسال محکوم خواهد شدو بر همین اساس در طرح برخورد با تخلفات پوشش پلاک، ضمن توقیف وسیله نقلیه، پرونده قضایی تشکیل و به دادسرا معرفی میگردد.

وی افزود: پلیس راهور تهران بزرگ مأموریت دارد با استقرار در مبادی ورودی طرح کاهش آلودگی هوا و در هنگام شب در بحث تردد های شبانه ضمن شناسایی متخلفین (پوشش و مخدوشی پلاک) و رانندگانی که اقدام به دستکاری پلاک وسیله نقلیه خود می نمایند نسبت به اعمال قانون یا معرفی به مراجع قضایی اقدام نمایند.

سرهنگ موسوی پور بیان داشت : برخورد با تخلفات پوشش و مخدوشی پلاک از مطالبات اجتماعی شهروندان است که پلیس راهور تهران بزرگ آن را پیگیری می کند.

وی افزود: همچنین تخلفات ناخوانا بودن پلاک ، تخلفات تغییر محل نصب پلاک ، تخلفات تردد با پلاک اعزام به تعمیرگاه بعد از مهلت زمانی تعیین شده ، تخلفات پوشش پلاک ، تخلفات مخدوشی(دست کاری ارقام) ،ضمن اعمال قانون بر حسب مرود و تخلف رانندگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پلیس تهران خبر داد: طرح تشدید برخورد با تخلفات پوشش و مخدوشی پلاک از امروز

پلیس تهران خبر داد: طرح تشدید برخورد با تخلفات پوشش و مخدوشی پلاک از امروز