مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 آبان 1400 ساعت 07:402021-11-13بين الملل

تظاهرات عشایر دیرالزور در محکومیت ربایش یک شهروند سوری توسط ائتلاف آمریکا


ده ها تن از ساکنان روستاها و شهرک های حومه دیرالزور در شرق سوریه در تظاهراتی اقدام ائتلاف آمریکایی ضد داعش در ربودن یک زن طی یک عملیات هلی برن را محکوم کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک روسیه، ده ها تن از ساکنان روستاها و شهرک های حومه دیرالزور در شرق سوریه در تظاهراتی گسترده مخالفت خود را با اقدام ائتلاف آمریکایی ضد داعش و نیروهای سوریه دموکراتیک (قسد) در ربودن یکی از زنان قبایل عربی طی یک عملیات هلی برن اعلام کردند.

برخی منابع محلی به اسپوتنیک گفتند: ده ها تن از ساکنان شهرک های الصبحه و بریهه و روستاهای مجاور آن دو در حومه شرقی دیرالزور در تظاهراتی آزادی فوری یکی از زنان شهرک الصبحه از قبیله عربی العکیدات را خواستار شدند.

نیروهای ائتلاف ضد داعش و شبه نظامیان وابسته به آنها در نیروهای قسد طی یک عملیات هلی برن این زن را بازداشت کردند.

این منابع اظهار کردند: تظاهرکنندگان آزادی فوری این زن را خواستار شده و تمامی طایفه های قبیله العکیدات را به شرکت در تظاهرات روزانه تا آزادی این زن دعوت کردند.

منابع یاد شده افزودند: تظاهرکنندگان کودکان این زن از جمله نوزاد شیرخوار او را با خود به تظاهرات آورده و رفتار غیرانسانی با این زن را که به مخالف هایش با اقدامات نیروهای قسد و ائتلاف ضد داعش در شرق سوریه مشهور است، م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تظاهرات عشایر دیرالزور در محکومیت ربایش یک شهروند سوری توسط ائتلاف آمریکا

تظاهرات عشایر دیرالزور در محکومیت ربایش یک شهروند سوری توسط ائتلاف آمریکا