مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 آبان 1400 ساعت 07:352021-11-13دانش

وزارت بهداشت پیشنهادات خود مبنی بر افزایش ظرفیت پزشکی را اعلام کند


دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی با تاکید بر اینکه وزارت بهداشت پیشنهادات خود مبنی بر افزایش ظرفیت پزشکی را اعلام کند، گفت: ظرفیت دانشگاه های علوم پزشکی در 5 سال متوالی آینده هر سال بین 3000 تا 5000 افزایش پیدا می کند.

- دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی با تاکید بر اینکه وزارت بهداشت پیشنهادات خود مبنی بر افزایش ظرفیت پزشکی را اعلام کند، گفت: ظرفیت دانشگاه های علوم پزشکی در 5 سال متوالی آینده هر سال بین 3000 تا 5000 افزایش پیدا می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر سعید رضا عاملی در جلسه 155 شورای ستاد راهبری نقشه جامع علمی کشور ضمن تاکید بر رسالت سنگین حوزه علم تصریح کرد: اگر دانشگاه های جدید، هدفشان متعالی باشد؛ خروجی شان تعالی بخش است.

اگر علم آموزی بلا شرط و تنها علم مد نظر باشد؛ دانشگاه صرفا تبدیل به علم برای علم می شود بنابراین راهگشایی دانشگاه، برای تامین هدف های متعالی به ثمر نمی رسد لذا سخن از دانشگاه نسل چهار، به معنای دانشگاهی شبکه ای و هم افزا است اما هر دانشگاهی با این خصوصیت راهگشا نیست.

لذا اگر دانشگاه نسل چهار(شبکه ای و هم افزا)، از ظرفیت دانش ملی و جهانی برای استقرار تمدن نوین اسلامی بهره ببرد، در این مسیر با امیدوراری گامی به جلو می گذاریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزارت بهداشت پیشنهادات خود مبنی بر افزایش ظرفیت پزشکی را اعلام کند

وزارت بهداشت پیشنهادات خود مبنی بر افزایش ظرفیت پزشکی را اعلام کند