مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 آبان 1400 ساعت 07:352021-11-13سياسي

تونل بهشت آباد فاجعه است/ مشکل کم آبی در استان همجوار ناشی از مدیریت غلط است


نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری طرح تونل بهشت آباد را فاجعه دانست و گفت: این تونل آب های زیرزمینی را جذب و در آینده نزدیک استان را با خشکسالی شدیدی روبه رو می کند امیدواریم در اجرای این طرح ها نگاه بزرگی و کوچکی نداشته باشید و واقعیت ها و ضرورت ها را ببینید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد محمدعلی نکونام صبح امروز در دیدار با وزیر نیرو طرح تونل بهشت آباد را فاجعه دانست و گفت:  این تونل آب های زیرزمینی را جذب و در آینده نزدیک چهارمحال و بختیاری را با خشکسالی شدیدی روبه رو می کند امیدواریم در اجرای این طرح ها نگاه بزرگی و کوچکی نداشته باشید و واقعیت ها و ضرورت ها را ببینید.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با اشاره به نیمه تمام ماندن طرح بن_بروجن، گفت: این طرح علیرغم مصوبه ها و هزینه های زیاد و وعده های دولت های قبلی کماکان نیمه تمام مانده در صورتی که کمبود آب در این مناطق محسوس است و آب شرب نیز با تانکر در ساعاتی از روز به دستشان می رسد.

وی با اشاره به اینکه آب در بروجن و شهرهای اطراف به کلی قطع یا فشار آب بسیار کم است و برای کشاورزی و صنعت نیز آبی در دسترس نیست، ادامه داد: قطعا اینکه نرخ بیکاری در این استان بسیار بالا است و اشتغال و تولید به بن بست رسیده، بخش عمده آن به مسئله آب برمی گردد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تونل بهشت آباد فاجعه است/ مشکل کم آبی در استان همجوار ناشی از مدیریت غلط است

تونل بهشت آباد فاجعه است/ مشکل کم آبی در استان همجوار ناشی از مدیریت غلط است