مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 آبان 1400 ساعت 07:152021-11-13ورزشي

پیست اسکی شمشک در آستانه حیات دوباره/ نامه نگاری به جایی می رسد؟


پیست اسکی شمشک به عنوان یکی از تاثیرگذارترین پیست اسکی در قهرمان سازی ورزشکاران این رشته در آستانه حیاتی دوباره در پی سالها تعطیلی و خاموشی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، در 57 کیلومتری شمال شرق تهران و در شهر زیبای شمشک - دربندسر هنوز دومین پیست اسکی بزرگ کشور یعنی پیست اسکی شمشک علی رغم سالها تعطیلی، خاموشی و بی توجهی همچنان استوار ایستاده است.

شمشک - دربندسر به عنوان قطب ورزش های زمستانی در استان تهران شناخته می شود.

حضور 14 نفر از ورزشکاران و قهرمانان این شهر در ادوار مختلف المپیک و سایر مسابقات بین المللی و جهانی حکایت از آن دارد که شمشک خاستگاه و مهد ورزش های زمستانی است اما آنچه به عنوان دغدغه و علامت سوالی بزرگ برای دوستداران این ورزش زمستانی به شمار می رود این است که چرا باید پیست تاریخی و شاهرگ حیاتی اسکی در این منطقه همچنان در تعطیلی مطلق به سر ببرد و علیرغم تلاش اهالی و علاقه مندان خبری از راه اندازی و یا حتی تلاش برای این کار دیده نشود؟ آغاز نامه نگاری های جدی برای حیات دوباره شمشک با انتخاب حسین ساوه شمشکی المپین و ملی پوش اسکی به عنوان رییس شورای شهر شمشک و دربندسر پیگیری ها برای بازگشایی این پیست بیش از پیش و با جدیت بیشتری از سر گرفته شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیست اسکی شمشک در آستانه حیات دوباره/ نامه نگاری به جایی می رسد؟

پیست اسکی شمشک در آستانه حیات دوباره/ نامه نگاری به جایی می رسد؟