مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 آبان 1400 ساعت 06:552021-11-13اقتصادي

کارگروه بیمه های باربری سندیکا به میزبانی بیمه رازی برگزار شد


جلسه کارگروه بیمه های باربری سندیکا با تاکید بر تسهیل گری در رشته حمل و نقل به میزبانی بیمه رازی و « به ریاست سهیلا شرفی دبیر کارگروه بیمه باربری و مدیر باربری بیمه رازی» برگزار شد.

- جلسه کارگروه بیمه های باربری سندیکا با تاکید بر تسهیل گری در رشته حمل و نقل به میزبانی بیمه رازی و به ریاست سهیلا شرفی دبیر کارگروه بیمه باربری و مدیر باربری بیمه رازی برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابر اعلام روابط عمومی و امور بین الملل بیمه رازی، جلسه کارگروه بیمه های باربری سندیکای بیمه ایران به میزبانی بیمه رازی در راستای بررسی آیین نامه 79 بیمه مرکزی و ایجاد وحدت رویه در صنعت بیمه در مواجه با مسائل مرتبط برگزار شد.

در این جلسه که اولویت آن به روزرسانی و توافقات صورت گرفته میان اعضا جهت شفاف سازی در پوشش ها و ارائه خدمات بهتر و مطلوب تر از سوی بیمه گران فعال در رشته بیمه های باربری صنعت بیمه به بیمه گزاران بود، موارد فوق مورد بررسی قرار گرفت و خروجی های قابل قبولی برای اعضای کارگروه بیمه های باربری سندیکا در راستای ایجاد وحدت رویه، تعاملات سازمانی و ارتقاء جایگاه فنی داشت.

کارگروه بیمه های باربری سندیکای بیمه ایران با برگزاری این جلسات در تلاش است تا حقوق بیمه گزاران و بیمه گران بیش از پیش رعایت شود تا در نهایت نارضایتی و اختلاف در بین ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارگروه بیمه های باربری سندیکا به میزبانی بیمه رازی برگزار شد

کارگروه بیمه های باربری سندیکا به میزبانی بیمه رازی برگزار شد