مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 آبان 1400 ساعت 06:502021-11-13فناوري

حمایت از 13 صنعت پیشرفته در کشور


مدیر عامل شرکت مادرتخصصی صندوق حمایت از تحقیقات و صنایع پیشرفته گفت: در حال حاضر این شرکت از 13 صنعت پیشرفته در کشور و در راستای برنامه های توسعه ای کشور حمایت می کند.

- رضا نقی پور اصل در گفتگو با ایسنا، اظهار کرد: صنایع پیشرفته مورد حمایت از جمله فناوری های زیستی، الکترونیک، لیزر و فوتونیک، الکترونیک سخت افزار نرم افزار فناوری اطلاعات و ارتباطات و نرم افزارهای رایانه ای است.

وی دیگر صنایع مورد حمایت را اتوماسیون پیشرفته و سامانه های هوشمند، فناوری نانو، مواد پیشرفته فلزات، تجهیزات پیشرفته ساخت تولید و آزمایشگاهی و تجهیزات پزشکی پیشرفته اعلام و خاطرنشان کرد: در کنار این صنایع ما همچنین از صنایع هوافضا، انرژی های نو و تجدیدپذیر، محصولات پیشرفته سایر بخش ها و سایر صنایع پیشرفته نوپدید با اعلام وزارت صنعت معدن و تجارت حمایت های لازم را به عمل می آوریم.

مدیر عامل شرکت مادرتخصصی صندوق حمایت از تحقیقات و صنایع پیشرفته گفت: حمایت مالی و اعتباری از بخش خصوصی و تعاونی ها در زمینه تحقیقات و توسعه صنایع پیشرفته توسط اشخاص حقیقی و حقوقی با اعطای تسهیلات مالی با نرخ ترجیحی، صدور انواع ضمانتنامه، سرمایه گذاری خطرپذیر غیرمستقیم و خدمات کارشناسی در این حوزه انجام می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت از 13 صنعت پیشرفته در کشور

حمایت از 13 صنعت پیشرفته در کشور