مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 آبان 1400 ساعت 06:352021-11-13سياسي

بازدید وزیر نیرو از طرح های انتقال آب بن بروجن، کوهرنگ 3 و خرسان 3


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استانهای خبرگزاری دانشجو وزیر نیرو صبح امروز برای بررسی مشکلات حوزه آب چهارمحال و بختیاری وارد شهرکرد شد و قرار است محرابیان بازدید از طرح های انتقال آب بن بروجن، - وزیر نیرو از بررسی مشکلات حوزه آب چهارمحال و بختیاری خبر داد و گفت: به صورت میدانی از طرح های وزارت نیرو در چهارمحال و بختیاری بازدید می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استانهای خبرگزاری دانشجو وزیر نیرو صبح امروز برای بررسی مشکلات حوزه آب چهارمحال و بختیاری وارد شهرکرد شد و قرار است محرابیان بازدید از طرح های انتقال آب بن بروجن، کوهرنگ 3، خرسان 3, تصفیه خانه فاضلاب بلداجی و سد خاکی باباحیدر داشته باشد.

محرابیان همچنین در جلسه ای با حضور نماینده، ولی فقیه در استان و استاندار، مجمع نمایندگان و فعالان صنعت آب و برق چهارمحال و بختیاری، مشکلات و چالش های حوزه آب شرب، کشاورزی و صنعت استان را بررسی خواهند کرد.

وزیر نیرو در بدو ورود به چهارمحال و بختیاری در فرودگاه بین المللی شهرکرد هدف از این سفر را بررسی وضعیت طرح های مرتبط با وزارت نیرو در این استان عنوان کرد و اظهار داشت: در نشستی با مدیران چهارمحال و بختیاری و نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی برای تسریع در روند اجرای طرح های مرتبط با وزارت نیرو در استان برنامه ریزی می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازدید وزیر نیرو از طرح های انتقال آب بن بروجن، کوهرنگ 3 و خرسان 3

بازدید وزیر نیرو از طرح های انتقال آب بن بروجن، کوهرنگ 3 و خرسان 3