مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 آبان 1400 ساعت 06:352021-11-13اقتصادي

طرح پاییزه کتاب در فارس آغاز شد/ مجموع 35 درصد تخفیف خرید کتاب


مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس در آستانه هفته کتاب، از آغاز طرح پاییزه کتاب برای کتاب فروشان خبر داد.

- ، صابر سهرابی با اشاره به اینکه 54 کتاب فروشی استان فارس در طرح تابستانه کتاب پذیرای کتاب دوستان بودند، گفت: در تابستان امسال، 44 کتاب فروشی شیراز و 10 کتاب فروشی نیز در شهرستان های به این طرح پیوسته بودند؛ این کتاب فروشی ها توانستند بیش از 40 هزار کتاب را به کتاب دوستان بفروشند.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس با اشاره به فروش نزدیک به 19 میلیارد ریالی کتاب در طرح تابستانه کتاب امسال، ادامه داد: در طرح تابستانه کتاب امسال، هرچند در سنجه کشوری، کتاب فروشی های فارس تنها 5 درصد کتاب فروشی های کشوری بودند، نزدیک به 9 درصد کتاب ها را فروختند که از دیدگاه ارزش پولی، 7 درصد ارزش پولی کتاب های فروخته شده در کشور بود.

وی همچنین بیان داشت: طرح پاییزه کتاب نیز از 20 تا 23 آبان ماه جاری برای کتاب فروشان آغاز شده است؛ در این طرح کتاب های تألیفی با 20 درصد و کتاب های ترجمه با 15 درصد تخفیف، برای دوست داران کتاب به فروش خواهد رسید.

دبیر شورای فرهنگ عمومی فارس یادآور شد: خریداران کتاب می توانند در 5 روز، از 29 آبان تا 3 آذرماه جاری با بیشینه خرید 300 هزار تومانی برای هر خریدار، کتاب های خود را در این طرح خریداری کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح پاییزه کتاب در فارس آغاز شد/ مجموع 35 درصد تخفیف خرید کتاب

طرح پاییزه کتاب در فارس آغاز شد/ مجموع 35 درصد تخفیف خرید کتاب