مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 آبان 1400 ساعت 06:252021-11-13اقتصادي

بخش های عملیاتی صنعت نفت و گاز خط مقدم تولید ثروت کشور است


رییس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: بخش های عملیاتی صنعت نفت و گاز خط مقدم تولید ثروت و انرژی برای کشور است و حمایت از کارکنان این بخش ها باید به طور جدی مدنظر قرار بگیرد.

- به نقل از وزارت نفت، فریدون حسنوند، روز گذشته پس از بازدید اعضای کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی از منطقه عسلویه و تأسیسات پارس جنوبی، اظهار کرد: سهم 14.

5 درصد از فروش نفت باید به طور کامل به وزارت نفت و شرکت ملی نفت ایران اختصاص یابد، همچنین سرمایه گذاری داخلی و خارجی باید جذب پروژه های صنعت نفت شوند تا هم کشور توسعه یابد و هم فرصت های شغلی و ارزش افزوده برای سرمایه گذاری ایجاد شود.

وی افزود: حمایت از کارکنان رسمی، قراردادی، پیمانکاری و.

در صنعت نفت باید مدنظر قرار گیرد، البته این موضوع تاکنون نیز در دستور کار بوده و در هفته های اخیر نشست های متعددی پیرامون حمایت از نیروی انسانی برگزار شده است.

رییس کمیسیون انرژی مجلس تصریح کرد: میدان های عملیاتی صنعت نفت و گاز خط مقدم تولید ثروت و انرژی برای کشور است و استقلال و عدم وابستگی آن به همت کارکنان پرتلاش نفت رقم می خورد.

حسنوند به موضوع مسئولیت های اجتماعی نفت نیز اشاره و عنوان کرد: مردم 14 استان کشور مانند بوشهر، خوزستان، هرمزگان، ایلام، کرمانشاه، فارس و.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بخش های عملیاتی صنعت نفت و گاز خط مقدم تولید ثروت کشور است

بخش های عملیاتی صنعت نفت و گاز خط مقدم تولید ثروت کشور است