مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 آبان 1400 ساعت 06:052021-11-13اجتماعي

بذرهایی که با محبت در دل طبیعت جوانه می زنند


اگر هر کدام از ما بعد از تفریح و لذت بردن از طبیعت در آن منطقه ای که هستیم بذر هایی حتی اگر به اندازه یک مشت بذر علوفه بکاریم، دین خود را به زمین و آیندگان ادا کرده ایم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سروستان، اگر چه در استان فارس با وجود همه مشکلات اقلیمی از جمله بارندگی نسبتا کم و فصل خشک طولانی، در کنار تبخیر زیاد و بروز تنش خشکی در طول فصل رویش گیاه، توفیق چشمگیری در کاشت بذر و نهال صورت نگرفته ولی عده ای تحت عنوان گروه ها حامی محیط زیست و احیاء کنندگان زاگرس همچنان به تلاش های خود جهت احیاء و زنده نگهداشتن محیط زیست تلاش می کنند.

مهران علیزاده، یکی از فعالان محیط زیست است که  همیشه در حال تلاش برای خوب شدن حال دل زمین است و زمین، آب و هوای پاک را یکی از موثرترین دلایل خوشحالی و نشاط مردم می داند البته برخی از این مردم روزها با رفتارهایشان باعث شدند کارهای مهران و دوستانش در حوزه محیط زیست چندین برابر شود.

با این فعالان محیط زیست را در کارگاه های آموزشی که در این دو سال به خاطر شیوع ویروس خانواده اش فعالیت می کند در مورد علاقه اش به محیط زیست پرسیدم که دختر کوچکش با شیرین زبانی گفت: ما باید به زمین هدیه بدهیم چون که زمین به ما امکان زندگی کردن داده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بذرهایی که با محبت در دل طبیعت جوانه می زنند

بذرهایی که با محبت در دل طبیعت جوانه می زنند