مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 آبان 1400 ساعت 06:052021-11-13اقتصادي

امیدواریم تکلیف خیابان خوراک شیراز امسال روشن شود


رییس کمیسیون گردشگری و زیارت شورای اسلامی شهر شیراز ابراز امیدواری کرد که تا پایان امسال تکلیف خیابان گردشگری خوراک این شهر تعیین و زمینه برگزاری رویدادهای مرتبط با این موضوع، - ایسنا/فارس رییس کمیسیون گردشگری و زیارت شورای اسلامی شهر شیراز ابراز امیدواری کرد که تا پایان امسال تکلیف "خیابان گردشگری خوراک" این شهر تعیین و زمینه برگزاری رویدادهای مرتبط با این موضوع، فراهم شود.

محمد فرخزاده در گفت و گو با ایسنا، گفت: در کشورهای همسایه همانند ترکیه و امارات متحده عربی، کویت و عمان درآمد گردشگری غذا در طول سال معادل نصف تا تمام درآمد نفتی ایران است.

! وی افزود: در سال های گذشته به دلیل آشنا نبودن بخش خصوصی و حاکمیتی با اهمیت موضوع گردشگری خوراک، اقدام تاثیرگذاری در ایجاد فرصت های مناسب مرتبط با این حوزه انجام نشده و تنها به چند رویداد مناسبتی بسنده شده است.

فرخزاده گفت: ایجاد خیابان خوراک در محیطی مناسب و در شان شیراز و با توجه به تنوع خوراک های این شهر، ایجاد بازارچه خوراک های خانگی در راستای حمایت از بنگاه های کوچک اقتصادی و نمایش سنت های مردمی به عنوان محصول ذائقه ای شهر ، ایجاد و فعالیت موزه خوراک با هدف معرفی ریشه خوراک های سنتی شیرازی ها، تلاش در راستای برندسازی و ثبت ملی و بین المللی خوراک های بومی شیراز، برگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امیدواریم تکلیف خیابان خوراک شیراز امسال روشن شود

امیدواریم تکلیف خیابان خوراک شیراز امسال روشن شود