مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 آبان 1400 ساعت 05:552021-11-13اقتصادي

اختصاص 20 درصد از بازارچه های شهرداری بجنورد به مددجویان کمیته امداد


مدیرکل کمیته امداد استان خراسان شمالی گفت: به منظور کمک به فروش محصولات مددجویان 20 درصد از بازارچه های شهرداری بجنورد به مددجویان کمیته امداد اختصاص یافت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس ازبجنورد، صبح امروز مجید الهی راد، مدیرکل کمیته امداد استان خراسان شمالی در گفت وگو با رسانه ها در خصوص اختصاص 20 درصد از بازارچه های شهرداری بجنورد به مددجویان کمیته امداد، اظهار کرد: با توجه به اینکه یکی از مشکلات کارآفرینان و مددجویان تحت حمایت این نهاد نبود بازار فروش و عرضه محصولات به متقاضیان است بر این اساس این نهاد طی نشست و رایزنی با اعضای شورای شهر خواستار اختصاص بخشی از بازارچه های شهر بجنورد به مددجویان شد.

وی افزود: بر اساس رأی گیری انجام شده در این شورا 20 درصد بازارچه های شهر بجنورد به مددجویان کمیته امداد اختصاص یافت.

مدیرکل کمیته امداد استان خراسان شمالی در ادامه به مشکلات پیش روی حاشیه نشینی و رشد روزافزون این معضل در مرکز استان اشاره کرد و گفت: متأسفانه به دلیل مهاجرت روستاییان به شهر امروز شاهد رشد روزافزون حاشیه نشینی بجنورد هستیم.

الهی راد فراهم سازی تداوم روستانشینی و کمک به توسعه اشتغال روستایی را یکی از راهکارهای مبارزه با این معضل عنوان و تصریح کرد: توسعه اشتغال کارگاه های تولیدی در حاشیه شهرها و ساخت گلخانه ها و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص 20 درصد از بازارچه های شهرداری بجنورد به مددجویان کمیته امداد

اختصاص 20 درصد از بازارچه های شهرداری بجنورد به مددجویان کمیته امداد