مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 آبان 1400 ساعت 05:352021-11-13دانش

وزیر نیرو وارد چهارمحال و بختیاری شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، وزیر نیرو صبح امروز به منظور بازدید از تعدادی از پروژه های آبرسانی- انتقال آب و پروژه های نیمه تمام در حوزه سدسازی مانند پروژه آبرسانی بن- بروجن، - وزیر نیرو دقایقی قبل به منظور بررسی مشکلات حوزه آب وارد چهارمحال و بختیاری شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، وزیر نیرو صبح امروز به منظور بازدید از تعدادی از پروژه های آبرسانی- انتقال آب و پروژه های نیمه تمام در حوزه سدسازی مانند پروژه آبرسانی بن- بروجن، سد کوهرنگ 3، پروژه سد باباحیدر و سد خرسان 3 وارد چهارمحال و بختیاری شد.

وزیر نیرو و هیات همراه به صورت هوایی از این پروژه ها بازدید به عمل خواهند آورد و از نزدیک مشکلات حوزه آب در چهارمحال و بختیاری را بررسی می کنند، این سفر به دعوت مجمع نمایندگان استان انجام شده است.

علی اکبر محرابیان- وزیر نیرو در بدو ورود به شهرکرد در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: هدف از سفر به چهارمحال و بختیاری آگاهی از وضعیت منابع آبی و بازدید میدانی از پروژه های نیمه تمام این استان در حوزه تامین آب است.

وی بیان کرد: در بخش پایانی سفر جلسه ای با حضور مسئولان و مجمع نمایندگان چهارمحال و بختیاری برای حل و فصل مشکلات این استان و سرعت دادن به پروژه های نیمه تمام در حوزه آب برگزار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر نیرو وارد چهارمحال و بختیاری شد

وزیر نیرو وارد چهارمحال و بختیاری شد