مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 آبان 1400 ساعت 05:302021-11-13حوادث

5 مصدوم بر اثر تصادف در محور دیّر به دوراهک


مسئول اورژانس 115 شهرستان دیّر از مصدوم شدن 5 نفر در حادثه برخورد رو در روی دو خودروی پارس در محور دیّر به دوراهک خبر داد.

- حسین ناظمیان پور در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: ساعت 17 و 43 دقیقه روز جمعه 21 آبان با اعلام به مرکز پیام فوریت های پزشکی شهرستان دیر مبنی بر برخورد رو در رو دو دستگاه خودرو پارس ابتدای ورودی شهر دوراهک بلافاصله 3 دستگاه آمبولانس از پایگاه اورژانس 115 دوراهک و دیّر به محل حادثه اعزام شد.

وی افزود: تیم اورژانس به محض رسیدن به محل حادثه با بررسی وضعیت حیاتی مصدوم به ارایه خدمات اولیه درمانی و فوریت های پزشکی پرداخت.

مسئول اورژانس 115 شهرستان دیّر گفت: در این حادثه 5 نفر از سرنشین این خودروها که از ناحیه سر، قفسه سینه، پا و کتف دچار صدمه شده بودند که ناوگان اورژانس 115 به آنها را به بیمارستان امام خمینی (ره) کنگان منتقل کردند.

ناظمیان پور افزود: مصدومین 3 نفر خانم و دو نفر آقا هستند که سن آنها در محدوده 6 تا 34 سال است و خوشبختانه موردی از مرگ و میر در این حادثه وجود نداشت.

وی یادآور شد :شهرستان دیّر 5 پایگاه فوریت های پزشکی دیّر، درود احمد، بردخون، آبدان و دوراهک دارد که آماده ارایه خدمات اورژانسی در سریع ترین زمان و در همه جا به صورت رایگان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

5 مصدوم بر اثر تصادف در محور دیّر به دوراهک

5 مصدوم بر اثر تصادف در محور دیّر به دوراهک