مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 آبان 1400 ساعت 05:152021-11-13سياسي

قابل توجه ریاست محترم شورای عالی فضای مجازی


اهمیت دادن به شورای عالی و مرکز ملی فضای مجازی برای فرماندهی، راهبری، هدایت و کمک به دستگاه ها در سایبری سازی هدفمند کشور، ضروری است.

تا فرصت ها بیش ازپیش از دست نرفته است، - مرکز ملی فضای مجازی را اثربخش و کارا نماییم.

اقتصاد و هویت آینده ایران اسلامی به این تحول و ژرف اندیشی نیاز دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، احسان کیان خواه پژوهشگر امنیت و حکمرانی فضای مجازی طی یادداشتی نوشت:  همان طور که مستحضرید جریان سایبری کشور محدود به یک وزارتخانه نیست که با انتخاب وزیر توقع به سامان شدن امکانات و جهاد همه جانبه مبتنی بر ارزش های اساسی و هویتی کشور نیاز است، تا مبتنی بر یک تقسیم کشوری و نهادی به توان دستگاه ها و بخش دولتی و خصوصی را هم افزا نمود.

(3) لازم است مرکز ملی فضای مجازی به منظور توجه مضاعف به طراحی و نهادینه سازی نقشه ی علمی توسعه فضای مجازی قدرت آفرین، توجه به حوزه ی شناختی و ادراکی در توسعه ی کشور، سیاست گذاری و هدایت و کنترل امنیت سایبری و جهت دهی به زیست سایبری ارزش محور مبتنی بر سرویس ها و پلتفرم ها و محتواها، بازآرایی و بازسازمان دهی شود.

(4) مصوبات شورا برای نفوذ در بدنه ی اجرایی کشور و امکان نظارت و کنترل عملیاتی و راهبردی برای دستیابی به اهداف، به پالایش و تنقیح قوانین به نفع شورا عالی فضای مجازی نیاز دارد، ضمنا جا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قابل توجه ریاست محترم شورای عالی فضای مجازی

قابل توجه ریاست محترم شورای عالی فضای مجازی