مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 آبان 1400 ساعت 05:152021-11-13پزشكي

وضعیت جمعیت در کشور بحرانی است/ اقتصاد، فرهنگ و باروری تکه های پازل جمیعت


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، به نقل از روابط عمومی برنامه غیرمحرمانه ، برنامه تلویزیونی غیرمحرمانه با موضوع جمعیت و فرزندآوری با حضور ناهید اکبری رییس اداره باروری سالم جمعیت وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی ؛ - رییس اداره باروری سالم جمعیت وزارت بهداشت اذعان کرد: مباحث اقتصاد، فرهنگ و باروری باید در کنار هم قرار گیرند تا یک خانواده در شرایط خوبی بتوانند برای فرزندآوری برنامه داشته باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، به نقل از روابط عمومی برنامه غیرمحرمانه ، برنامه تلویزیونی غیرمحرمانه با موضوع جمعیت و فرزندآوری با حضور ناهید اکبری رییس اداره باروری سالم جمعیت وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی ؛ صالح قاسمی پژوهشگر و کارشناس تحولات جمعیت و علی پژهان جمعیت شناس و عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد تهران مرکز بیست و یکم آبانماه از شبکه دو سیما پخش شد.

اکبری رییس اداره باروری سالم جمعیت وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی با تاکید بر اینکه وضعیت جمعیت در کشور بحرانی است، اظهار داشت: با سیاست های ترغیب خانواده باید نرخ باروری کل را به 2، 1 دهم و بالاتر افزایش داد.

وی افزود: در حوزه بحث باروری همه باید به این باور برسیم که از ابتدا برای توسعه کشور، علاوه بر اقتصاد و فرهنگ مسئله باروری نیز مهم است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضعیت جمعیت در کشور بحرانی است/ اقتصاد، فرهنگ و باروری تکه های پازل جمیعت

وضعیت جمعیت در کشور بحرانی است/ اقتصاد، فرهنگ و باروری تکه های پازل جمیعت