مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 آبان 1400 ساعت 04:002021-11-13سياسي

وزیر نیرو وارد چهارمحال و بختیاری شد


وزیر نیرو دقایقی قبل به منظور بررسی مشکلات حوزه آب وارد چهارمحال و بختیاری شد.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری علی اکبر محرابیان- وزیر نیرو دقایقی قبل به منظور بررسی مشکلات حوزه آب وارد چهارمحال و بختیاری شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وزیر نیرو صبح امروز به منظور بازدید از تعدادی از پروژه های آبرسانی- انتقال آب و پروژه های نیمه تمام در حوزه سدسازی مانند پروژه آبرسانی بن- بروجن، سد کوهرنگ 3، پروژه سد باباحیدر و سد خرسان 3 وارد چهارمحال و بختیاری شد.

وزیر نیرو و هیات همراه به صورت هوایی از این پروژه ها بازدید به عمل خواهند آورد و از نزدیک مشکلات حوزه آب در چهارمحال و بختیاری را بررسی می کنند، این سفر به دعوت مجمع نمایندگان استان انجام شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، چهارمحال و بختیاری در دورانی حدود 10 درصد آب شیرین کشور را تامین می کرد، اما امروز با مشکلات بسیاری از جمله کمبود آب در حوزه شرب، صنعت و کشاورزی مواجه شده است، چشمه های این استان یکی پس از دیگری در حال خشک شدن هستند، نیمی از جمعیت این استان اکنون با مشکل تامین آب شرب مواجه شده اند و تعداد قابل توجهی از روستاها در حال حاضر با تانکر آبرسانی می شود.

مهم ترین خواسته مردم چهارمحال و بختیاری اجرای عدالت در حوزه آب است و امید می رود سفر وزیر نیرو به این استان منشا تصمیمات خوب برای خروج از بحرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر نیرو وارد چهارمحال و بختیاری شد

وزیر نیرو وارد چهارمحال و بختیاری شد