مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 آبان 1400 ساعت 03:102021-11-12سياسي

کارگروه ملی احیای زاینده رود در دولت تشکیل می شود


وزیر نیرو با اعلام اینکه پای اجرای عدالت در موضوع آب ایستاده ام، گفت: کارگروه ملی ستاد احیای زاینده رود در سطح عالی دولت تشکیل می شود و بلافاصله بعد از بازگشت به تهران و ارائه گزارش به دولت، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، علی اکبر محرابیان شامگاه جمعه (21 آبان) در جلسه سازگاری با کم آبی استان اصفهان که در محل استانداری برگزار شد، به بازدید میدانی امروز خود از مناطق مختلف اصفهان اشاره کرد و افزود: متاسفم که امروز مردم استان اصفهان به دلیل بی آبی باید چنین شرایطی را تحمل کنند.

باید با مردم صادقانه صحبت کنیم و نباید قول یا وعده هایی به مردم بدهیم که چند سال دیگر شرم حضور در جمع مردم را داشته باشیم.

وزیر نیرو با اشاره به اینکه مشکلات امروز اصفهان حاصل چند دهه بی برنامگی و بارگذاری های بی جا بر آب اصفهان است، تصریح کرد: مشکل امروز آب اصفهان مربوط به بارگذاری های بی جا، بلندپروازانه و رویایی در بخش های مختلف است.

وی گفت: نخستین کاری که باید بکنیم، تعادل بخشی میان منابع و مصارف است، نه به این معنا که کسی سفره اش را جمع کند، بلکه باید روش های خود را اصلاح کنیم.

وی با تاکید بر ضرورت اصلاح تخصیص های آبی، افزود: برای صنعت استفاده از پساب بسیار پایدارتر و مطمئن تر از آبی است که ممکن است باشد یا نباشد، همچنین اصلاح مصرف آب در بخش کشاورزی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارگروه ملی احیای زاینده رود در دولت تشکیل می شود

کارگروه ملی احیای زاینده رود در دولت تشکیل می شود