مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 آبان 1400 ساعت 18:452021-11-12فناوري

باتری یو پی اس چیست؟/ راهنمای خریداینترنتی باتری در قزوین


باتری یو پی اس چیست؟ UPS یا Uninterruptible Power Supply (منبع تغذیه بدون توقف) یک دستگاه الکترونیکی است که از آن برای ایجاد ثبات در جریان تغذیه تجهیزات الکتریکی استفاده میشود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری سرویس آگهی و بازار فارس از قزوین، باتری یو پی اس چیست؟ UPS یا Uninterruptible Power Supply (منبع تغذیه بدون توقف) یک دستگاه الکترونیکی است که از آن برای ایجاد ثبات در جریان تغذیه تجهیزات الکتریکی استفاده می شود.

UPS به طور معمول برای محافظت از رایانه ها، مراکز داده، تجهیزات مخابراتی و یا سایر تجهیزات الکتریکی مورد استفاده قرار می گیرد.

در صورت قطع ناگهانی جریان برق بسیاری از سازمانها، ادارات، شرکت ها و موسساتی که از تجهیزات الکترونیکی استفاده می کنند با صدمات، تلفات و شاید خسارت های جبران ناپذیری مواجه شوند، در این شرایط به نقش مهم انواع دستگاه های یو پی اس پی می بریم.

باتری یو پی اس ups از مدت قطع جریان برق حدود 5 تا 15 دقیقه به شما فرصت میدهد تا اطلاعات و داده هایتان را ذخیره کنید و با خیال راحت از برنامه خارج شوید قبل از اینکه منبع انرژی باتری یو پی اس تمام شود.

شرکت تهیه فرمایید.

انواع باتری یو پی اس اولین مدل از انواع باتری یو پی اس که می خواهیم به شما معرفی کنیم باتری سیلد اسید می باشد که خود دارای دو دسته اصلی می باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باتری یو پی اس چیست؟/ راهنمای خریداینترنتی باتری در قزوین

باتری یو پی اس چیست؟/ راهنمای خریداینترنتی باتری در قزوین