مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 آبان 1400 ساعت 13:202021-11-12بين الملل

اسپانیا موفق ترین کشور در عرصه واکسیناسیون/بیداد کرونا در روسیه


در اسپانیا تقریبا هیچ تردید و مخالفتی با واکسیناسیون وجود نداشته و گروه های مختلف چپ و راست و طرفداران تئوری های توطئه علیه آن به راهپیمایی و تجمع اعتراضی قابل اعتنایی نپرداخته اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران، اسپانیا ظاهرا به ایمنی جمعی رسیده، در حالی که اغلب کشورهای اروپایی درگیر موج جدید و کم سابقه ابتلا به کرونا هستند.

چرا کارزار واکسیناسیون در اسپانیا از دیگر کشورهای اتحادیه اروپا موفق تر بوده است؟ واکسیناسیون عمومی برای پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا و بیماری کووید 19 در اسپانیا، مانند آلمان و بسیاری دیگر از کشورهای عضو اتحادیه اروپا در 27 دسامبر 2020 آغاز شد.

دولت اسپانیا حدود سه هفته پیش از آغاز واکسیناسیون استراتژی پیشبرد این برنامه را آماده کرده بود و در آنجا نیز کار با واکسینه کردن شهروندان در معرض خطر آغاز شد که شامل سالمندان، کارکنان خانه های سالمندان و کادر درمانی در بخش های مراقبت های ویژه می شد.

وبستایت سرویس خبری شبکه اول تلویزیون آلمان (تاگس شاو) آلمان جمعه 12 نوامبر (21 آبان) در گزارشی به روند واکسیناسیون در اسپانیا و چرایی موفقیت آمیزتر بودن آن به نسبت اغلب کشورهای اروپایی پرداخته است.

بنابر این گزارش در اسپانیا برای ماه ها واکسینه کردن شهروندان از گروه های سنی بالاتر آغاز شد تا این که در تابستان امکان گرفتن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اسپانیا موفق ترین کشور در عرصه واکسیناسیون/بیداد کرونا در روسیه

اسپانیا موفق ترین کشور در عرصه واکسیناسیون/بیداد کرونا در روسیه